«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو آغاز شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۵۳۷۴
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو آغاز شد + جزئیات
ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه رادیویی «یک دو صدا» با موضوع گویندگی رادیو و بازیگری رادیو از ۲۸ آبان آغاز شد و تا انتهای همین ماه نیز ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» ضمن اعلام خبر ثبت‌نام فصل شانزدهم این مسابقه گفت: در طول برگزاری فصل‌های گذشته مسابقه همواره شاهد بودیم که بسیاری از علاقمندان به دلیل دوری راه و مشکلاتی از این قبیل امکان حضور در مسابقه را نداشتند که پس از ضبط و پخش ۱۳ فصل، این موضوع باعث شد تا این بار گروه برنامه‌ساز «یک دو صدا» به استان‌های مختلف سفر کنند و شرایط حضور برای علاقه‌مندان در استان‌های دیگر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: این امر با همکاری مراکز صداوسیمای استان‌ها انجام می‌شود و در سومین سفر پس از استان‌های قزوین و اصفهان، مقصد ما استان آذربایجان غربی شهر خوی خواهد بود تا فصل شانزدهم به میزبانی شهر خوی، برای علاقمندان ساکن در استان آذربایجان غربی برگزار شود.

تهیه‌کننده مسابقه «یک دو صدا» تصریح کرد: زمان ثبت‌نام فصل شانزدهم تا سی‌ام آبان ۱۴۰۲ تعیین شده و این مسابقه اوایل آذر ماه در شهر خوی تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از اوایل دی ماه سال جاری روی آنتن رادیو ایران و رادیو آذربایجان غربی می‌رود.

وی همچنین در پایان از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی در تدارک تولید و میزبانی این برنامه در شهر خوی قدردانی کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام فصل شانزدهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی b ۲ n.ir/۱۲ seda.radioiran مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->